Dokumental honek zinegile bitxi eta marjinal baten bizimodua ezagutarazi nahi du, bere belaunaldiko zinearen modako joerei kasu egiteaz baino gehiago bere indibidualismoari eusten saiatu zena. Dokumentalak bizitzeko zailtasunari buruz gogoeta egiten du, kromo-bildumak eta etxeko jolasez beteriko haurtzaroa atzean uzteko ezintasunaz, zinea egiteko ezintasunaz, zinea ez egiteko ezintasunaz. Zirkuitu komertzialetatik aldenduta egon arren, Zuluetak arrasto ezabagaitza utzi du zinema espainiarrean. Zaila da oso bere pelikulak aurkitzea, baina bere lanak bizirik dirau eta hori da axola duena.