Umorea eta seriotasuna, xalotasuna eta jakituria nahastuz, afrikar griot (juglare herrikoi) batek mito eta elezaharren hizkuntza oroitarazlea erabiltzen du unibertsoaren eta izarren sorrera kontatzeko, gure planetaren hasiera sutsuak eta baita Lurrean biziaren agertzea ere; halere, benetako istorio bat da, gu guztion istorioa. Denboraz, materiaz, jaiotzeaz, maitasunaz eta heriotzaz mintzo zaiguna, protagonista nagusi animaliak direlarik. Sei urteko lana egin behar izan dute Microcosmos-en gidoilari eta zuzendariek bigarren lan hau gauzatu ahal izateko.