Herri bakartu batek bere lurren muga-mugan ezkutatzen den egia harrigarriari aurre egin beharko dio. Itxura batean, herriak leku baketsua dirudi, baina talde itxia osatzen duten bertako biztanleek sekretu ikaragarri bat gordetzen dute: herria inguratzen duten basoetan izaki beldurgarri batzuk bizi dira. Seinaleak hain dira kezkagarriak ezen inork ere ez duen herriko mugetatik haragoko basoetan sartu nahi. Alabaina, Lucius Hunt ikusnahi eta ausarta ezezagunean murgiltzeko asmotan dabil. Bere ausardia biztanleentzako mehatxagarri izango da, etorkizuna betiko aldatu baitezake.