Carmenek eta Juni Cortezek, helduxeagoak eta sailaren lehenengo emanaldian baina askoz ere eskarmentu handiagoarekin, euren ospeari eusten saiatu beharko dute, orain Gary eta Gerti Giggles anai-arreba espioi bikote berriarekin lehian baitabiltza. Mundua salbatzeko norgehiagokan, gazteak Amets Galduen Uhartera doaz, non Romero izeneko zientzialari ero batek genetikoki aldatutako izaki fantastikoak sortu dituen. Haatik, uharte misteriotsu horretan James Bonden erako goi-teknologiako tramankuluak ez dabiltzanez, euren senari jarraituz jokatu beharko dute.