Bebo Valdés, duela 40 urte Stockholmen atzerriratutako 85 urteko kubatar piano-jole bikaina, Bahiako Salvadorrera bidaian etorri da, Afrikako musikak eta erlijioak modu garbienean gorde diren tokira. Bertan Mateus topatu du, Bahiako musikari bat, zeinak komunitate afro-bahiatarraren bizitzan murgilarazi eta Candealera eramango duen, Carlinhos Brownen ekimenari eta bertako bizilagunen ahaleginari esker, oso komunitate berezia bihurtu den favela bat. Candealen ez dago armarik ezta drogarik ere. Egon badaude, hori bai, musika kontserbatorio bat, osasun-zentro bat eta Candealgo danborrak erakarrita kontinente guztietatik datozen artistentzako grabazio-estudio bat. Era guztietako ekimenetarako eragiletzat musika bera hartuz, Candealgo jendeak bere autoestimua eta errealitatea aldatu eta elkarrekin mundu hobeago bat egiteko itxaropena berreskuratu ditu.