Egungo Santiago bortitzan gertatutiko istorio gordin eta basatia, bizitasun sutsu eta liluragarrikoa baina, delinkuentzia eta drogaren zigorra errealismo harrigarriz erakusten duena. Bi gazte marjinalen istorioa da, zeintzuri beren lehen droga-salerosketa gaizki atera zaien. Gero, beren bizitzak arriskuan jarriko dituzten arren, galdutako dirua itzultzeko bi eguneko epea izango dute, eta hori lortzeko, geroz eta larriagoak diren delituetan neurrigabe endredatuko dira.