Regina, Copacabanako poliziarekin elkarlanean auzoko zelatari gisa aritzen den 65 urteko emakume bakartiak kalearen bestaldeko eraikinean gertatu den hilketa baten lekuko izan dela uste du. Regina susmagarriarekin endredatuko da arriskutsu izan litekeen gertakari-segida batean, eta ondorioz, bere bizitzari buruzko gogoeta egitera behartuta ikusiko du bere burua.