Manolo Bonilla, Miamiko albiste sentsazionalisten programa bateko aurkezle izarrak, bere taldearekin Ekuadorreko hiri txiki batera bidaiatu du haurren segidako hiltzaile baten, ?Babahoyoko Munstroaren? istorioaren berri emateko. Istripuz gertatu den haur baten ezusteko heriotzak hiriko biztanleak Vinicio Cepeda, saltzaile ibiltari apal bat, lintxatzeko zorian jarri ditu. Alabaina, Manoloren esku-hartzeak gizonari bizitza salbatuko dio. Vinicio nahi gabeko hilketagatik kartzeleratu dute eta Manolori ?Munstroari? buruzko informazioa eskainiko diola zin egiten dio, honek bere bidegabeko espetxeratzeari buruzko erreportaje bat ematen badu. Manolok baietz dio, Viniciorengan sumatzen duen alde ilunak erakarrita, eta aurki arauak hausten hasiko da, inorren laguntzarik gabe hiltzailea atxilotuko duen heroia izan nahi baitu.