Bolivia. Laurogeiko hamarkadako bukaeran. Diruz betetako kamioneta bat (milaka meatzarien soldatarekin) Andeetako goi-lautadaren erdi-erdian erasotu dute. Ostutako diru-kopuru izugarriak lapurrak ere harritu eta kezkatu ditu. Ikerketa nahaspilatsu bat abian jarriko da, Polizia beraren aldetiko gaitasunik eza, ustelkeria eta babeseko salaketa larrien erdian. Adolfo, ofizial bizkor eta zintzoak, ikerketa ofizialarekin paraleloan doan beste bati ekingo dio eta oso gertutik jarraituko du lapurren arrastoa; lapurretaren atzean beste norbait dagoenaren susmoa dauka, boteretsuagoa den norbait, erasotzaileak eurak baino beldurgarriagoa den norbait...