Istorio hau bizitzako agertokietan barrena eginiko paseatzea da. Artistak bere musikarekin eszenatoki horretan agertzen dira, eta baita geografia bat bere jendearekin. Agertokiak ez dira estatikoak, mugikorrak baizik, herriz herri baitabiltza Extremadurako Juntaren kultur proiektu baten eskutik: Geografiak, bertako jendeak, gerezien, barre-algaren eta izerdiaren izena dute: Extremadurako herriak. Musikak lurreko soinuak dauzka eta ur freskoarenak. Horregatik ez du fokurik behar, ezta saltzeko erakusleihorik ere. Horregatik beti abesteko prest dauden artistak dira, ez baitute arrakastarako kantatzen, gozatzeko baizik. Eskualde baten eta bertako jendearen geografia gizartiarrean, gizartekoan eta bere politikan zeharreko ibilaldia. Beren nahiak, irrikak, lorpenak, grinak. Baita beren etsipenak, sufrimenduak, miseriak eta isiltasunak ere.