Artisten eta kritikarien arteko harreman ekaiztsua pasadizo-iturri agortezina da. Artistek nekez ahazten dute betirako arrastoa utzi dien esaldi garratz hura. Baina kritikak onerako ere izan daitezke, artista baten bizitza aldatu dezake ulermenez eta maitasunez betzeraino. Transferentzia psikoanalitikoaren antzeko zerbait. Bitxia badirudi ere, artista eta kritikari baten arteko harremana, ezinbestean publikoa izaki, intimoa da beti. Dokumental honek harreman honi heltzen dio hainbat zuzendari, kritikari, banatzaile eta filmen promozio-arduradunen testigantzak lekuko.