1994ko uztailaren 18an, AMIAren egoitzan lehergailu batek eztanda egin zuen, Buenos Aires hirigunean kokaturiko Argentinako Israeldar Mutualitate Elkartean. AMIA duela mende bat baino gehiago mutualitate gisa sortu zen, irabazi-asmorik gabeko Gobernuz Kanpoko Erakunde bat. Bere eginkizuna gizarte-arreta, zahar eta minusbaliatuen babesa, kulturaren zabalkundea eta komunitateko kideen bizitza hobetzea dira. Atentatua erakundearen mendeurrenaren egun gutxitara gertatu zen eta 85 hildako utzi zituen. Gaur egun oraino ez dakite nola eta zergatik gertatu zen. Zinegile talde batek biktimen memoriaren omenez film hau egitea erabaki du, egia ezagutzera eman dadin eskatuz. 18-J film luzea 10 laburrez osatua dago, 10 zuzendarik burutako 10 istorio dira, 10 ekoiztetxek ekoiztuak. Biltzen den diru guztia onura publikoko 10 erakundeentzat izango da.