Sonia moda munduko goi exekutibo bat da, bere semearekin eta senarrarekin egoteko ia denborarik ez duena. Rocío ere ezkondua eta alaba baten ama da, Soniaren auzoko eta laguna. Profesionalki oso ondo prestatuta dagoen arren, ez du zorterik izan eta beti dabil aldi bateko lanak egiten. Emakume bakoitza besteak jada baduena lortzen saiatuko da, hartara bizimodu hobea izango dutelakoan. Azkenaldian bakarrik pijamaz jantzita ikusten duen bere semearekin egoteko denbora eta lasaitasunaren bila dabil Sonia, eta Rocíok, aldiz, boterea, onarpen soziala eta independentzia ekonomikoa lortu nahi ditu. Hori lortzea ez zaie samurra gertatuko, Arkimedesen printzipioaren arabera, flotatzea ala ez flotatzea ez baita bakoitzaren osagaien kontua bakarrik, igeri egiten saiatzen zaren lan eta afektibitate-likidoa ere oinarrizkoa izango da.