Uda. Costa Bravako herri turistiko bat. Ana, Daniel eta Manuel bere semea Madrilgoak dira, baina duela lau urtetik hona han igarotzen dituzte oporrak. Anaren familiak hilabetez hondartzaren ondoko masia eder bat uzten die. Marta herriko paper-denda bakarrean lanean ari da. Mutil-laguna badu, Tomas okina, eta lehengusu bat, Robert, antigoaleko gauzen denda baten jabe dena. Bostak beren bizitzak aldatuko dituen gezur eta egien joko batera bultzatuko ditu halabeharrak. Uda hori ez baita besteen modukoa izango. Anak eta Danielek osatzen duten bikote zoriontsu eta ohikeriazkoak iraultza txiki bat jasango du Robert, kosta ahala kosta Ana limurtzeko ahaleginean, jokoan sartu orduko.