Pedro, dentista homosexual erakargarri batek, bere buruarekiko erantzukizuna besterik ez duenak, hamabost egunez Bernardo, 9 urteko bere iloba zaintzeko ardura hartzen du, orain artean harreman handirik izan ez badute ere. Bernardo Violetaren semea da, Pedroren arreba, Indiara bidaiatzea erabaki duen antigoaleko hippie bat. Pedrok bolada batez bere jokabidea aldatuko du bere ilobak haren izaeraz eta bizimoduaz ohar ez dadin, eta berarentzat ezezagun diren gauza askori aurre egin beharko die (eskola, heziketa, eta abar). Pixkanaka, harremana estutzen doa maitasun, estimu eta adiskidetasunaren poderioz. Primeran doa dena, harik eta doña Teresak, Bernardoren aitaren aldetiko amonak, Violeta ez dagoenez, umearekin egon eta emozio-xantaia batzuk egiteko aprobetxatuko duen arte. Haur baten heziketak, bere ustez, ezin baitu homosexual baten eskuetan egon.