Espainiako Iparraldeko eskualde bateko haran idilikoetan liskar izugarri bat piztu da: Gildok Severo bere bizilaguna hil egin du. Arrazoia: esne-behi eder eta potolo bat. Baina Pasko ibar sakonetan dena ez da behi-kontua. Genia bezalako neskek kirol-bota on batzurekin eta sabel-dantza ikastearekin egiten dute amets. Van eta Genia Gildoren alabak dira: batek egunetik gauera lan egiten du, bestea, berriz, ikaslea da. Biktimaren lur-ematera hildakoaren semea iritsi da, Rai. Val gustukoa du Raik, bere aitaren hiltzailearen alaba alegia. Val Rairekin hasten da eta bere aitaren aginduz, mutilaren sentimenduzko eskakizun guztiei amore ematen die, Raik hilketaren inguruan dakien guztia jakin nahi baitu, baita gizahiltzailea nor den ere. Raik ere Valen bitartez bere aitaren heriotzaren berri jakin nahiko du. Pixkanaka, bata eta bestearen ikertzaile-asmoak benetako maitasun bilakatuko dira, denak mehatxatuko dituen amodioa da, ordea.