Bi familik urteak daramatzate espainiar penintsulako barnealdeko herri bateko beren lurraldeen mugen inguruan ika-mikan. Haserreen ondorioz, odola asko isuri da eta horregatik, Isabel, bi familia horietako baten alaba zaharrena, halako liskar errukigabearen benetako jatorria ikertzen saiatuko da. Chino, bere lehenbiziko mutil-lagunarekin batera, Isabelek guztiaren iturburua aspaldiko maitasun zapuztu bat dela jakingo du, zeinaren oroitzapenak oraindik bizirik dirauen Lucianaren zainetan. Eta Lucianak ez du ahazteko asmorik, ezta hurrik eman ere; beren anaiei mendeku har dezaten eskatu die, emakumea izaki, berak bere eskuekin ezin burutu baitu. Mendekuaren ordaina herri osoak bere odolaz ordaindu beharko du. Hurbil samar ditugun benetako gertaeratan oinarritutako tragedia garaikide bat.