Danielek berrogei urte inguru ditu. Laurak hamabost, hamasei betetzeko. Mutilarengandik esaten dutenaren arabera, poeta edo komiki-marrazkilari izan behar du, edo gauza biak batera. Droga-menpekotasun luze bat gainditu berri du, eta etxera itzultzean, bere bizitza berriz antolatzen saiatu beharko du pertsona ?arrunt? batek egingo lukeen bezalaxe. Danieli gertatzen zaion guztia aurreikusteko modukoa da gutxi gora-behera, helburua horixe baita: bere garbitasunaz arduratu beharko du, gauza txikiak zaindu, mundu errealean murgildu... eta honela, bere eskuliburuak azaltzen dituen hamar ekintza gogoangarri txikiak betetzeraino, Gizarte-segurantzako psikiatra gatzgabe batek idatzitako Dekalogo batekoak alegia. Eta honen guztiaren erdian, ustekabeko gertaera bat: Laura hirira iritsi da Andres, bere anaiaren bila, zeina Danielen bizilaguna den. Baina bere anaia ez dago etxean eta neskak haren zain egotea erabaki du, bere mundu perfektua izan litekeena Danielen inguruan antolatzen duen bitartean.