Barbateko hiru arrantzale, Manuel, El Perra eta El Cherif, Cadizeko kostaldean bizi den krisialdia dela eta, hainbestean bizirik irauten saiatzen dira. Horietako baten semea, Manolín, arazo berri batekin iritsi da etxera: jaunartzea egin nahi du. Bere gurasoak, Manuel eta María, ez daude ezkonduta eta umea ez dago bataiatuta, eta beraz, ?beren bizitza ordenatu? beharraz eta ezkontzeaz serio pentsatu beharko dute. Maríak, bere semearen gogoak kutsatuta, den-dena antolatzeari ekiten dio, baina, noski, ez dago gonbiterik gabeko ezkontzarik. Eta horrek dirua balio du. Nola lortu bada halako dirutza? Manuel arduratuko da hortaz: japoniarrentzako atun bat ?lortuko? du (eta atun-kiloa garesti dago oso, arrantzaleek beraiek ere ezin dute probatu ere egin) eta El Perrak eginkizun ia ezinezko horretan lagunduko die. Maitasun-egintza honen bitartez herriko lagun guztiek elkartasuna erakutsiko diote bikoteari.