Hectorrek, 16 urteko mutiko gazteak, ama galdu du. Izeba Terek bere ardura hartuko du. Hirigunetik gertuko lorategidun etxe batean bizitzetik Madrilgo aldirietako pisu txiki batera aldatuko da. Hector begien bistan duen errealitate berria ulertzen saiatuko da. Bere lehengo bizimoduaz oso bestelakoa dena, baina apurka-apurka, oso hurbilekoa bihurtuko zaio. Martin, Hectorren aita iristean dena aldatuko da ordea. Ozeanoaz bestaldetik bidaian dator bere semearekin elkartzera. Mutikoak jakin bazekien aita bazuela, baina sekula ez zuen hura ezagutu nahi izan. Martin bere atzetik doa hain urrunaldi luzearen zergatia azaltzeko eta bere semearen maitasuna berreskuratzeko, eta Mexikon bizialdi berri bat ere eskainiko dio. Hectorrek ezagutu berri duen familiaren eta itsasoaz haraindiko abenturaren artean erabaki beharko du. Agian bere izaerak edo sentimenduak bultzatuta, Hectorrek erabakia hartua du.