Bi mutikok, Ignaciok eta Enriquek maitasuna, zinema eta beldurra ezagutu dituzte erlijiosoen ikastetxe batean 60ko hamarkadako hasieran. Manolo aita, ikastetxeko zuzendari eta literaturako beren irakaslea dena, aurkikunde hauen lekuko eta parte ere bada. Hiru pertsonaiak bi aldiz gehiago elkarrekin topatuko dira, 70eko hamarkada bukaeran eta 80ko hamarkadan. Berriro elkartzeak horietako baten bizitzan eta heriotzan arrastoa utziko du.