Hay motivo hiru minutu inguruko pieza laburrez osaturiko metraje luzeko film bat da. Atal bakoitza egile ezberdin batek egin du eta azken legealdian okerrera egin duten espainiar errealitate politiko eta sozialeko alderdiren bat edo beste salatzea du helburu. Adierazpen askatasunaren aldeko eskubideak adoretu zituen egileak. Herritarren begiak zabaldu nahi zituzten eta Gobernuak azken urteetan alde batera utzi, manipulatu, saihestu edo iritzi publikoari ezkutatutako zenbait arazo agerian utzi.