Espainia, 50eko hamarkada. Elisa eta Jorge ehungintza faktoriaren inguruan bizi den herriska industrial batekoak dira. Jorge honen fundatzailearen semea eta Elisa kontulariaren alaba da. Ezkutuan bata-bestearekin elkartuko dira, beren bizitzetako monotonia eramatearren. Asteazken eta larunbatetan hiriko gela batean arratsalde pasa egiten dute. Bertan berariazko mundu bat sortu dute, kanpoko guztiaz at dagoena, zeinean aske sentitu daitezkeen. Sortu duten harremanaz jakitun dira biak eta elkarrengandik ez dute besterik espero. Harik eta Elisak arauak haustea erabakitzen duen arte.