Zentzua duenez geroztik, Ernestok gauza bakarra egin du bizitzan: besteei iruzur egin. El Manco izeneko iruzurgile zahar batek eskuzko iruzurraren zirrikituak erakutsi zizkion. Biktimak klase erdi edo baxuko inozoak dira eta harrapakinak berrehun mila pezetatik beherakoak. Laster, El Mancok Ernesto denik eta iruzurgilerik onenarekin harremanetan jarriko du, Federicorekin, maula-egile dotore, maltzur eta metodikoarekin. Herritar gehienak bankuekin hipotekatu eta zergek itoarazten dituzten bitartean, Ernestok bankariei, politikariei, jeneralei egiten die iruzur... eta ez du sekula letra bat ordainduko, eta are gutxiago Ogasunari. Bizitza ezin izan liteke ezin hobea, harik eta Pilar azaltzen den arte, Federicoren amorante eta bazkide ohia, duela urte mordoa maula baten diruarekin alde egin eta bertan utzi zuena. Pilarrek Federicori iruzurgileen artean ?Zozo Inozoa? bezala ezagutzen dena eskainiko dio, behingoz erretiroa hartzeko iruzurtu beharreko hori: inozo fidakor bat, zikoitza eta diru beltzez aberastutakoa.