Felix, 20 urteko kaleko xixkalari bakarti eta arlotea, Argentinako herri bateko auzo txiro xume batera iritsi da. Bertan Chango izeneko urtebeteko semearekin bizi den bikote baten ?chacra?-n hasten da lanean. Lautada beroaren baitan eta ia hitzik gabe, familia-bortizkeria larri eta isil bat arrastaka dator, hazi egiten da eta den-dena idortuz lehertzen da. Alabaina, indar berarekin irrika bat hozituz doa. Felix bezalako pertsona marjinal baten babesik ezak Changorengan bere bizitzako bide, grina eta helburu bakarra aurkituko du. Egungo Argentinak bere biztanle umilenak berealdiko babesgabetasunean utzi ditu, herri beraren ?umezurtz? bihurtu ditu, eta bertako benetako istorio batean oinarrituta dagoen film honetan, amatasun, aitatasun eta anai-arreben arteko rolen inguruan gogoeta egiten da, oraindik apurtezin dirauten elkartasun-loturak berreskuratuz.