Ofiziala
1998ko ekainean Irlanda osoa Ostiral Santuko Bake Akordioa erreferendumean botoa emateko prestatzen ari zela, akordioaren aurka zegoen Behin-behineko IRAko disidente talde txiki batek atentatu bat egitea erabaki zuen, Londres eta Dublin aldendu araziz, unionistak bake prozesua bertan behera utzi eta Ipar Irlanda atzera ere gatazka bortitzean murgiltzeko asmoz. Talde honek Benetako IRA izena hartu zuen, atentatua gauzatzeko Omagh herriska aukeratuz, non katolikoak eta protestanteak arazo handirik gabe elkarrekin bizi baitziren iparrirlandar gatazkaren 30 urteetan zehar.