Coloradon, ?Mendebalde Berriko? bihotzean Estatuko gobernadorearen hauteskunde-kanpaina bitartean girotua, zine beltzeko kutsua duen satira politikoa da Silver City. Hautagai berria, gramatikarekin beti liskartuta dabilena, berebiziko eskuindar politikari-dinastia baten oinordeko da. Gobernadorearen bulegoa bereganatzeko bidean dagoenean, bere kanpaina, bere familiaren inperioa eta hariak mugitzen dituzten presio-taldeen laguntza mehatxatzen dituen gorpu bat agertuko da. Hautagaiaren kanpaina-buru argiak ustelkeria argitara ematen aditua den kazetari bat kontratatzen du, orain detektibe pribatu dabilena, gorpu ezezagunaren eta hautagaiaren familiaren arerio entzutetsuen artean harremanik ba ote dagoen ikertzeko.