Natacha eta Jérémie elkarrekin hazi ziren. Bereiztezinak ziren. Maitaleak ziren. Biek Medikuntza ikasi zuten, baina egun batean euren bizitzek bide desberdinak hartu zituzten. Jérémie pertsona garrantzitsua bihurtu zen, asko bidaiatzen zuena eta ministroekin harremanetan ibiltzen zena; Natachak bere auzoan lanean eta gurasoen etxean bizitzen jarraitu zuen. Orain Jérémie itzuli egin da eta 14 urte zituztela, errusiera ikasten zutenean, mutilak ?nire aita ingeniaria da? esaldia ezin zuela ondo ahoskatu gogoratuko du. Natachari zer gertatzen zaion jakitera itzuli da, zergatik dagoen gaixo. Bere ikerketak Natacha ezagutzen zuen jendearengana eramango du, berak maite zuen jendea maitatzera eta hark sendatzen zituen gaixoak sendatzera. Oztopoak gorabehera, Natachak eta Jérémiek errealitatearen eta halabeharraren aurka borrokatzea, eta elkarrekin betiko egotea erabakiko dute.