Manuel Cueto kazetaria Joaquin Góñez idazlearen bizitzan ezustean sartuko da, azken hau idazten ari den liburuaren argitaletxeak hala eskatuta, eta honek urduritasuna sortuko du mundutik bakartuta eta bere gogoetetatik iheskor dabilen idazlearen bizitza bakartian. Kazetari gaztearen presentziak ahantzitako emozioak iratzarri dizkio 50eko eta 60ko hamarkadetara itzularaziz, Buenos Airesen bizitako haurtzaro eta gaztaroko urte zoro haietara. Gurasoekin harreman estua izan zuen eta, bereziki, Roma bere amarekin, emakume argi, indartsu, bere semearen gaztetako idealekin ulerkorra eta konprometitua. Oroipen honek amak beregan jarri zuen konfiantzaz gogoeta egitera darama. Hari zor dio Joaquinek, zalantzarik gabe, espiritu aske, buhame, bere buruarekiko leial eta elkarrekin amestu zituzten idealekiko beti zintzo jokatu izana. Romaren oroitzapen ezabagaitzak sortaraziko dizkio ordura arte ustez galduta zeuzkan gauza guztiak berreskuratzeko desioa eta ezinegona.