1987ko iraila. Poliziarekin izan duen tiroketa batean Juan José Garfiak hiru lagun hil ditu, memorian betiko gordeko duen ekintza. Ehun urteko kartzela zigorra ezarri dioten arren, preso menderakaitza da. 1991n, polizia-furgoiaren zorua hautsi eta martxan jauzi egingo du. Berriz atxilotzen dutenean, zenbait matxinaden buru izango da eta ondorioz, agintariek saiakuntza batekin erantzungo dute: preso deserosoak bakartze-erregimen berezi batean elkartzea. Infernu horretan, Marimar erizaina ezagutuko du, eta elkarri ia hitzik ezin esan dioten arren, harekin primeran konponduko da. Bakarrik hilabetean behin ikusten dira, bisean biseko gelan. Mutila pintatzen eta idazten hasiko da. Neska kartzelaz kartzela haren atzetik joango da. Bere seme-alaben aita bihurtuko da. Eta neskak barkamena eskatzen irakatsiko dio. Elkarrekin daudenean, etorkizunarekin amestera ausartzen dira. Baina etorkizuna hain dago urruti: egun elkarrekin jarraitzen dute eta zigor-urte asko dauzkate oraindik betetzeko.