Kurdistan irakiarreko herrixka batean, Iran eta Turkiaren arteko mugan, bertako biztanleak etsi-etsian antena paraboliko baten bila dabiltza, aurki gertatuko den Irakeko amerikar erasoaren berri izateko, pare bat egun besterik ez dira falta eta... Gazte elbarri bat, bere arreba gaztearekin eta honen semearekin beste herri batetik dator, eta bihozkada bat dauka: gerra gertu dago, geroz eta gertuago...