Geneviève, senarra galdu berri duenak, hilerria uzten du bere lagun Angelarekin. Bidean, istripu baten lekuko izango dira. Kamioi bat errepidetik atera da. Polizia heldu denean, Genevièvek autora itzuli eta maletategia itxi du: ez da ohartu gaizki itxita zegoenik. Hurrengo egunean, Angela ikustera doa eta, istripuaz ari direla, kamioiak etorkin ez legalak garraitzen zituela jakingo du. Gehienak hil egin dira eta gainerakoak basoan ezkutatuta dabiltza. Bat-batean, dena ulertuko du: autoko maletategian pertsona bat ezkutatu dela konturatu da. Halaxe da, etxerako bidean maletategia irekitzen duenean, bertan gizon bat gordeta aurkituko du. Bere sentimendu kontraesankorrak gaindituz, Genevièvek Ingalaterrako muga pasatzen lagunduko dio gizonari.