Manhattanen giroturiko pelikula honek, Melinda, krisialdian dagoen protagonista beraren bi istorio erabat ezberdin kontatzen ditu, eta horretarako Chiwetel Ejiofor, Will Ferrell, Jonny Lee Miller, Radha Mitchell, Amanda Peet, Chloe Sevigny eta Wallace Shawnek beren talentu dibertigarri eta serioak askatuko dituzte. Allenen gai errepikari guztiak bertan adierazita agertuko dira: maitasunaren hauskortasuna, senar-emazteen arteko desleialtasuna, amodio sofistikatua, komunikatzeko ezgaitasuna. Filmeko pertsonaia batek dioen bezala: ?Lur jota dago, etsita dago, bere buruaz beste egiteko zorian. Hau da komedia?.