Ofiziala
Londres, 2003ko udazkena. Lisa Londresen dagoen ikasle amerikar bat da. Mattek Brixton Academyn ospatzen den Black Rebel Motorcycle taldearen kontzertu batean ezagutu eta neskarekin maiteminduko da. Filmak beren harremana eta Lisa eta Matt elkarrekin doazen kontzertuak (The Von Bondies, Elbow, Primal Scream, The Dandy Warhols, Super Furry Animals, Franz Ferdinand, Michael Nyman) jarraituko ditu. Kontzertuen bitartean, Matt eta Lisa larrutan egiten ikusiko ditugu, eta beraien amodiozko istorioa Eguberriak arte segituko dugu, Lisa Ameriketara itzultzen den arte.