Michael James, playboy entzutetsua, ez da bere emaztegaiari fidel izateko gauza, neurri batean ezagutzen dituen emakume guztiak erremediorik gabe erakartzen dituelako. Honekin kezkatuta, Fassbender doktorearengana joko du laguntza bila, Michael berak baino sexuarekiko obsesioa handiagoa duen psikiatra erometro batengana, baina arazoa gainditzen lagundu ordez, bizitza errusiar mendi baten antzeko zerbait bihurtuko zaio.