Woody Allen
Fielding Mellish, asmakari zentzugabeen probatzaile gisa lan egiten duen hiritar bat, Nancyrekin harremanetan hasiko da, San Markos izeneko herrialde bateko diktaduraren aurka sinadurak biltzen dituen ekintzailea berau. Nancyk Mellish bere bizitzako gizona ez dela konturatu orduko, utzi egingo du. Honek hartara, San Markosera abiatu eta iraultzaileekin bat eginez, bere maitea hunkitu eta hura berreskuratzea erabakiko du.