Allan Felixek Bogart izan nahiko luke, alkohola edaten Bogartek adina iraun eta Bogarten sedukziorako gaitasuna edukitzea. Ordea, zine-kritikari neurotiko bat besterik ez da, izugarri aspertzen zuelako emazteak utzi berri duena. Bere lagun Dicken eta Lindaren eta noizbehinka aholkuak emateko agertzen zaion Bogart beraren laguntzaz, Allan emakumeekin irteten hasiko da berriro, baina neska bakar batekin ere ez da onik aterako.