Woody Allen
Afrodisiako batez baliatuta bufoi bat erreginaren sexu-mesedeak lortzen saiatuko da. Ardi batez itxuragabe maiteminduko den mediku bat. Soilik leku publikotan berotzen den emakume bat. Bere berehalako isurtzearekin zeharo beldurtuta dagoen espermatozoide bat... Zazpi atal desberdinetan, Allenek bere erara erantzuten ditu pelikula honen abiapuntu den sexu dibulgazioko liburu bateko galderak.