Woody Allen
200 urte hibernazioan igaro ondoren, Miles Monroe, klarinete-jole eta janari osasungarrien denda baten jabe dena, 2174an esnatu da gau ta egun bere herritarrak zelatatzen dituen estatu polizial batek gobernatzen duen Ameriketan. Erabat koldarra izan arren, Milesek erresistentziarekin bat egingo du ?Nagusia? klonatzea eta diktadura betikotzea xede duen egitasmo bat geldiarazteko.