Woody Allen
XIX. mendearen hasiera. Boris Grushenko Errusiako herri txiki batean bizi da, heriotza eta sardinzahar merkatari batekin ezkontzera doan Sonia bere lehengusina burutik ezin kendurik dabil. Familiak behartuta, Boris armadan sartuko da Napoleonen aurka borrokatzeko. Denboraren poderioz gerrako heroi bihurtuko da eta, bakezale osoa izan arren, Europako etorkizuna bere pistolaren puntan edukiko du.