?Sorgin-ehizaren? sasoian, Alfred Miller telebistako gidoilaria bere ideia ezkertiarrengatik ostrazismora behartuta dagoen idazle horietako bat da. Lanean jarraitu ahal izateko, bere ikaskide izandako Howard Princeri dirua eskainiko dio, bere testuak haren izenarekin sinatzearen truke. Alabaina, bera ez da Howard izen-mailegatzaile gisa erabiliko duen idazle bakarra.