Woody Allen
Isaacen bizitza sentimentala ez da perfektua. Bere emazte ohia euren ezkontzako intimitate guztiak kontatuko dituen liburu bat idazten ari da. Tracyrekin ateratzen da, bera baino askoz gazteagoa den ikasle batekin, baina bere lagun onenaren amorantearekin maitemintzen hasia da, Maryrekin. George Gershwinen musikaren erritmoan, zuri-beltzeko New York batean gertatzen diren tragikomedia txiki horietako bat besterik ez da berea.