Woody Allen
XX. mendearen hasiera. Hiru bikote astebururako mendialdean bildu dira: ?espirituak atzemateko bola? bat sortu duen asmatzaile bat eta bere emaztea, zeinak sexu arazoak dituen; filosofia irakasle arrazionalista eta ponpoxo bat, eta bera baino askoz gazteago den bere emaztegaia; eta mediku bat, emakumezale amorratua berau, eta honen azken konkista. Giro idilikoak batzuren eta besteen arteko sentimentu-nahastea eragingo du.