Woody Allen
Leonard Zeligen inguruko dokumental faltsua, ?jazz aroko? iparramerikar gizartea harritu zuen gizon-kamaleoiari buruzkoa. Baztertua ez izatearren, Moby Dick irakurri duela gezurra esaten duen egunean hasten da bere istorioa. Harrez gero, onartua sentitzeko daukan beharrak ondoan dituen pertsonen itxura hartzera bultzatuko du, eta horrek berehala komunikabideetako fenomeno bihurtuko du.