Woody Allen
Broadwayko jatetxe bat da komiko-talde baten topalekua, zeinean ikuskizunen munduari buruzko aspaldiko pasadizoak hizpide dituzten. Hitzaspertua aurrera doan heinean, Danny Rose gogoratuko dute, gremioko artista zorigaiztoko batzuren ardura bere gain hartu zuen ordezkaria berau, behin modaz pasatako abeslari baten karrerari bultzada berria ematearren bizitza ere arriskuan jarri zuenarena.