Woody Allen
Hannahren bizitza orekara eta hobezintasunera iritsi dela dirudi. Aktore arrakastatsu, emazte eta ama eredugarri, bere familia osoaren grabitate-zentru eta erreferentzia bihurtu da. Bere ahizpak ez dira hain zorionekoak ordea, eta harengana jotzen dute aholku bila edo arazo ekonomikoak dituztenean. Baina egoera hau kolokan izango da aurki, Elliot, Hannahren senarra, honen ahizpa Jillekin maiteminduko baita.