Woody Allen
40ko urteetan gaude, irratiaren urrezko garaian, eta New Yorkeko langile-familia baten kide berezi samarrak irratia beti piztuta dutela bizi dira. Musika, irratsaio negar-eragileak, superheroien istorioak, lehiaketak, goi-mailako gizartearen txutxumutxuak eta kiroletako izarren kondairak zoritxarrak ahazteko baliagarri zaizkie eta garai errepikaezin baten pasadizo nostalgikoak kateatzen dituzte.