Woody Allen
Abuztuko azken egunak dira eta Diane, zine-izar zahar eta bizizaleak, bere bikotekidearekin batera, Lane bere alaba bisitatu du haren mendialdeko etxean. Lane emakume depresiboa da, zeinari txikitan bizi izan zuen bere amaren amorantearen hilketak arrastoa utzi dion, gertaera honi egozten baitio bere bizitzaren zoritxarra. Peterrekin maiteminduta dago, honek ordea Laneren lagun bat, Stephanie maite du, eta Peterrek eta Stephaniek elkar maite duten arren, azken hau beste gizon batekin dago ezkonduta.