Margolari berekoi eta jeinuzko batek artista izan nahi lukeen neska batekin harreman gatazkatsu bat dauka (Martin Scorseseren Life Lessons). Neskatil miliodun batek beti bidaian dabiltzan bere gurasoak adiskidetu daitezen lortu nahi du (Francis Ford Coppolaren Life Without Zoe). Mago batek abokatu baten ama menderatzailea desagerraraziko du, Manhattango zeruan berragertuko da ordea, denen aurrean semearen bizitzan muturra sartzen jarraitu ahal izateko. (Woody Allenen Oedipus Wreck). Hiru istorio, Scorsesek, Coppolak eta Allenek New York leitmlotiv gisa baliatuz filmatutakoak.