Woody Allen
Judah eta Clifford garrantzi ezberdineko dilema moral bana konpondu beharko duten bi gizon dira. Judah, oftalmologo entzutetsuak Dolores bere amorantearekin daukan harremana eten nahi du, noizbait utziko balu den-dena kontatzearekin eta haren bizitza hondatzearekin mehatxatuta baitauka honek. Jack bere anaiak hura hiltzeko aukera eskainiko dio. Bestalde, Clifford dokumental-zuzendariak mespretxatzen duen bere koinatuari buruzko pelikula bat filmatu beharko du.